Me Smartfysiolla

Smartfysio koostuu fysioterapeuteista, joilla on useita erikoistumisalueita ja laaja kokemuspohja. Olemme erikoistuneet niihin asioihin ja osa-alueisiin joissa on tarvetta fysioterapeutin osaamiselle, ja tietenkin myös alueisiin, jotka kiinnostavat itse kutakin.

Oli ongelmasi minkälainen tahansa, olemme täällä sinua varten ja tavoitteenamme on kivuton ja optimaalinen liikkuvuus ja toiminnallisuus.

Me olemme olemassa, jotta sinä voisit paremmin ja meillä on aikaa sinulle.

Smartfysio on Suomen Yrittäjänaisten ja Kuntoutusyrittäjien jäsen.

Yrittäjä, fysioterapeutti, lymfaterapeutti (LYKO), erikoistunut geriatriseen fysioterapiaan. KELA:n vaativa lääkinnällinen kuntoutus. Laura puhuu suomea, ruotsia ja englantia.

Laura Eyvindson

Fysioterapeutti, lymfaterapeutti (LYKO), neurologinen fysioterapia, ikääntyneiden fysioterapia, hyvänlaatuinen asentohuimaus (testaus ja hoito), kuntoutus rintasyöpäleikkauksen jälkeen, mittatilatut kompressiotuotteet (sukat, hiha, vaatteet). Kotikäynnit, palveluyksiköt ja osastot Sipoossa, KELA, vaativa lääkinnällinen kuntoutus. Anne puhuu suomea ja ruotsia.

Anne Lindroos

Fysioterappeutti, hieroja, akupunktioterapeutti. Auttaa ennen leikkaus tai leikkauksen jälkeen, kivunlievitys, teippaus, päänsärky, huimaus, nociseptiivinen kipu esim. tulehduksellinen kipu tai vahingon jälkeen, fysioterapia urheilussa, fysioterapia harjoittelun aloittamisessa. Kotikäynnit Sipoossa ja Porvoossa. Victoria puhuu ruotsia, suomea ja englantia.

Victoria Lindholm

Fysioterapeutti, äitiysfysioterapeutti ja lantionpohjan toimintahäiriöt, lymfaterapeutti, kuntoutus leikkauksen tai vamman jälkeen. Kotikäynnit, palveluyksiköt ja osastot Sipoossa. Emilia puhuu suomea ja harjoittelee aktiivisesti ruotsin kieltä.

Emilia Nyberg

Lääketieteen tohtori ja ylilääkäri neurokirurgisella osastolla Tukhoman Karolinska sairaalassa. Toimii ulkoisena konsulttina Smartfysiolla.

Ulrika Sandvik

Työnohjaaja ja prosessikonsultti. Monika puhuu suomea, ruotsia ja englantia. Vastaanotto Smartfysiolla tai etänä.

Monika Ahlsved